הצגה: הזאבים

האירוע מיועד לגילאימבוגרים ,אזרחים בוגרים ,

היכל התיאטרון

מועד האירוע: 31/08/2017

בשעות: 20:30 - 22:30

 

(דרמה משפחתית)

שנה לאחר המהפך הפוליטי שהעלה את הליכוד לשלטון, במשק חקלאי מתפורר, זאבה ובנה דב מנסים לשרוד את פגעי הזמן והכלכלה. הם מוקפים באיבתם הנושנה של שכניהם אנשי "תנועת העבודה" ומנודים ע"י חבריהם בתנועת "חרות" (אחיהם באצ"ל ובלח"י), התנועה שעד לא מכבר הם היו בשר מבשרה.
שובו המפתיע של הבן הצעיר נריק מארה"ב, מסמן אולי תחילתו של שינוי לטובה, או אולי להיפך, את שקיעתה הסופית הבלתי נמנעת של המשפחה.
"הזאבים" היא דרמה משפחתית סוערת ונוגעת ללב שגיבוריה כלואים בצל סודות אפלים מן העבר, בסבך פתולוגיות משפחתיות, והנושאים חלום אחד גדול: לשוב ולתפוס מקום בפוליטיקה של ישראל "החדשה".
בהשתתפות: תיקי דיין, אלון דהן, דן שפירא, יצחק חיזקיה, יוסי קאנץ, תמר קינן
מחזה ובימוי: הלל מיטלפונקט
"תיקי דיין עושה את אחד מתפקידיה המרשימים ביותר ב"הזאבים" בקאמרי...בהדרכתו של הבמאי הלל מיטלפונקט הצוות המשובח של הקאמרי, יצחק חיזקיה, יוסי קאנץ, ותמר קינן עושים עבודה נאה. דן שפירא ואלון דהן בונים תפקידים מורכבים ומעוררי הזדהות כצמד הבנים. תיקי דיין, בתפקיד הראשי של האם המניפולטיבית הגדולה, בונה את אחד מתפקידיה המרשימים ביותר. אי אפשר לאהוב אותה, אבל בהחלט ניתן להעריך אותה כסוג של כוח טבע שאינו מאפשר לשום אדם להסיט אותה ממשימתה". (ידיעות אחרונות 3.8.2016)

 

לפרטים נוספים: 04-8806019

 

עלות:

פרטים בטלפון -04-8306666
powered by ATARIX