מחזמר: פשוט לאהוב

האירוע מיועד לגילאימבוגרים ,

היכל התיאטרון

מועד האירוע: 02/12/2017

בשעות: 20:30 - 22:30

 

מחזה ישראלי מקורי חדש מאת שלמה מושקוביץ, ( פסקול חיינו 1967-1973) בשילוב שירי אריק איינשטיין, שלום חנוך, ג'וזי כץ, שמוליק קראוס, שלישיית גשר הירקון, שלישית החלונות הגבוהים, להקת הנחל.

תל אביב. סוף שנות השישים ותחילת השבעים. על רקע סיפור אהבה דרמטי בין רחל לעקיבא, אנחנו חוזרים לאחת התקופות הסוערות, היצירתיות והמשמעותיות ביותר בישראל. הימים הטעונים ההם, מתעוררים לחיים בעזרת שירים שנוצרו במדינה הצעירה והמתהווה של אז, מוסיקה שהפכה לפס קול חיינו – "אני ואתה נשנה את העולם", "צא מזה" "אל תוותרי עלי" "מה שיותר כחול יותר עמוק" "אחכה לך" "מה איתי" "היא תבוא" "הגר" "כשאת בוכה את לא יפה" ועוד... ועוד.. הוריה של רחל, וחבורתו הססגונית והבוהמיינית של עקיבא, המבוצרים, איש באמונתו והשקפת עולמו, מטלטלים את הזוג הצעיר, בין תקווה לייאוש, בין מוות לחיים. האם תצליח אהבתם הבלתי מתפשרת של רחל ועקיבא, להתגבר על כל הקשיים ולהפוך לחיים של הגשמה יצירה ויציבות בשנים הקריטיות שבין 67 ל־ 73? מחזה סוחף, רווי הומור ומשופע במוסיקה משל טובי היוצרים בארץ (שלום חנוך, יעקב רוטבליט, אריק איינשטיין, שמוליק קראוס, מיקי גבריאלוב, ג'וזי כץ, יונתן גפן ועוד..) שאינו מתבייש לשאול שאלות נוקבות על קיומנו כאן ומציע לנו אפשרות, אולי נאיבית, להביט לימים בהם היינו חולמים ומאמינים.

בהשתתפות: עוז זהבי, נטע טמשה, עידית טפרסון, אבי טרמין, דויד שאול, רוני שיינדורף, איתמר זהר, דר רוזנבאום
להקה: אדיר בובליל, ליאור בלאוס, נתנאל בסיל, אלונה טננבאום, כפיר לוי, רביב מדר, רוני מרחבי, בן נפתלי, אורי סברי, אלה רוזנצוויג
בימוי: דדי ברון
ניהול מוסיקלי: טל בלכרוביץ'
עצוב תפאורה: דנה צרפתי
עצוב תאורה: רוני כהן
כוריאוגרפיה: עוז מורג
בימוי וידיאו: יואב כהן

 

לפרטים נוספים: 04-8806019 

 

עלות:

פרטים בטלפון -04-8306666
powered by ATARIX